Често задавани въпроси

//Често задавани въпроси
Често задавани въпроси 2017-09-26T16:35:08+00:00

faq

Може да се свържете с Центъра за международни пациенти по телефона, факс или имейл. Освен това можете да попълните формуляра за запитвания на нашия интернет сайт  www.acibademinternational.com.

Повечето от нашите лекари говорят два езика (предимно турски и английски). Нашите болници предлагат също така преводачески услуги според естеството, културата и езика на пациента. Персоналът в Центъра за международни пациенти говори английски, руски, арабски и балкански езици. Целта ни е да осигурим ефективна комуникация между вас и нашите служители. Можете да се свържете с нас 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. Най-добре е, обаче, да направите това в работно време от 08:00 – 18:00, понеделник до петък.

Ние ще се радваме да ви настаним според вашите нужди. Ние приветстваме придружаващи членове на семейството, но когато запазвате час в Центъра за международни пациенти, вие трябва да информирате представителя за придружителя. Би било добре да посочите с какъв бюджет разполагате.

С цел избягване на забавяния и неудобства е най-добре да си насрочите час за лекар преди да пристигнете. Персоналът от Центъра за международни пациенти ще се погрижи за всички ваши нужди. Нашите професионалисти ще ви съдействат при приема и изписването ви от болницата, плащанията и финансовите преводи, езикови преводи, посещение на забележителности, визови процедури, указания преди и след пристигането ви, международни застраховки. Нашата цел е да ви осигурим комфорт по време на престоя ви.

За да си насрочите час при нас не ви е необходимо направление от лекар. Важно е, обаче, да носите информация относно предишни лечения и медицинската си документация.

Когато си насрочвате час, моля пригответе следната информация:
• Име (по паспорт)
• Дата на раждане
• Настоящ адрес
• Държава на метоживеене
• Посолство, ако е приложимо
• Медицински документи
• Диагноза/ симптоми
• Застрахователна информация, ако е приложимо

Трябва да посочите името си по паспорт, настоящ адрес, дата на раждане, медицинския си проблем и предпочитана дата за среща. Трябва да разполагате с цялата важна информация относно медицинския ви проблем, вкл. рентгенови снимки, медицински картон/ документация и лекарствата, които приемате в момента. От полза е да имате документ за предписаните ви лекарства. Данни за връзка с лекаря, който ви е изпратил.

Цените могат да варират много, дори при пациенти със сходни здравословни проблеми. Приблизителните разходи се базират на плана за лечение. За да се определи план за лечение, който да отговаря на вашите конкретни нужди, медицинската документация трябва да бъде разгледана от лекар.

Първо някой от нашите лекари трябва да поеме вашия случай и да ви състави план за лечение. Веднага след като получим плащане на предполагаемите разходи, ние ще напишем писмо, че сте платили за лечение при нас и, че имате запазен час за лекар. Тази информация е необходима преди да получите виза.